İstanbul İktisat Çarşamba Toplantıları (Doç. Dr. Gürel Çetin)

Bu haftaki konuğumuz Turizm İşletmeciliği Bölümünde görevli Doç. Dr. Gürel Çetin. Bizlerle "Konaklama İşletmelerinde Misafir Deneyimi" isimli sunumu paylaşacak. Sunumun konusu ise şu şekilde: Deneyimlerin müşteriler için ilave değer yaratabildiği, böylelikle tüketici tercihlerini ve davranışlarını etkilediği görülmektedir. Turizm endüstrisi için de olumlu müşteri deneyimlerinin yaratılması rekabet için önemli bir unsur haline gelmiştir. Karmaşık yapısı nedeni ile deneyim ekonomisi unsurlarının yaratılması ve yönetilmesi açık bir sorun olarak ortaya çıkmaktadır. Çalışmada ağırlama hizmetlerinde müşteri deneyimini oluşturan unsurlar arz ve talep perspektiflerinden belirlenerek, bunların olumlu müşteri davranışlarına etkisi ölçülmektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder